Sunday, June 27, 2010

Zurina

Sudah dua dua minggu aku di KL. Kerana sukar mendapat bilik sewa yang sesuai, aku menumpang di rumah kakak aku di Cheras. Rumah dua tingkat ini ada tiga bilik tidur di tingkat atas. Salah satu bilik, kakak sewakan pada seorang siswazah UKM, nama dia Zurina. Bilik tidur yang satu lagi aku menumpang sementara dapat rumah sewa yang sesuai. Aku ni cerewet sikit, aku suka privacy dan ketenangan. Rumah kakak hampir menepati citarasaku. Bagaimanapun ketenangan yang kukecapi tidak berpanjangan.

Pada satu pagi Ahad aku dikejutkan dengan bunyi muzik yang agak kuat dari bilik Zurina. Bengang jugak di hati, tapi apa nak buat, aku menumpang rumah kakak. Makin lama muzik makin kuat dan rancak. Pagi Ahad yang damai tidak kesampaian. Aku keluar bilik sambil sengaja terbatuk-batuk di tangga. Manalah tahu kalau Zurina faham batuk perli aku. Namun bunyi musik tetap kuat. Aku mengintai-ngintai dari hall ke arah bilik Zurina.

Aku perhatikan pintu bilik Zurina yang separuh ternganga. Dari satu sudut aku dapat melihat tangan dan kakinya dihayunkan mengikut irama Aerobik. Aduh ! hampir terjempul biji mata aku melihat tubuh yang disaluti pakaian arobik yang sendat. Bahagian seluar yang menutup buntut pejal itu sudah agak tersingkap ke atas, menampakkan punggungnya yang gebu kemerahan. Aku terus mengendap, kerana Zurina membuat senaman membelakangi pandang ku.

Degup jantungku semakin kencang tiap kali daging punggung Zurina bergoyang ke atas ke bawah. Tiba-tiba Zurina membongkok sambil ujung jarinya di cecah pada lantai. Gerakan ini dilakukannya berulang kali, dan kekadang dia berhenti dalam posisi menonggeng. Ketika itu aku dapat melihat rekahan lurah pada seluar aerobiknya. Di celah-celah kangkang tersembul helaian bulu yang agak tebal dan panjang !!!

Oleh kerana terlalu ghairah aku terlupa nak sorokkan wajahku dari pandangan Zurina. Dia telah menyedari kehadiranku. Apa nak buat? Dengan sekilas pandang dia terus menolak daun pintu. Tutup. Aku berdiri kaku dan rasa bersalah kerana perbuatan ku. Perlahan aku menuju ke pintu , tetapi belum sempat aku mengetuknya …pintu telah di buka dari dalam dan wajah Zurina yang kemerahan berada di depan ku. Aku cuba mengeluarkan kata-kata, tapi Zurina menutup bibirku dengan jari telunjuknya. Tangan kanannya memegang erat tanganku dan memberi isyarat supaya aku masuk ke dalam dan menutup pintu.

Kini Zurina berdiri di ujung katil, sambil kedua tangannya diletakkan pada sisi pinggangnya yang ramping , seolah-olah meminta penjelasan dariku. Aku tidak terkata apa-apa. Terlalu kencang dadaku melihat tubuh yang begitu mengiurkan tercegat di depanku. Zurina tidak memakai bra dan putingnya jelas kelihatan pada baju senaman. Kami tidak berkata apa-apa hanya saling melepaskan renungan bermakna.

Aku yang hanya memakai seluar tidur sudah tidak hiraukan lagi kedudukan zakar ku yang tegang dan menjalar ke depan. Aku sudah tidak malu lagi kalau Zurina nampak daging pejal tujuh inci yang meronta untuk keluar dari seluar nipisku itu. Biarlah dia tahu betapa aku memerlukan tubuhnya ketika ini. Biarlah dia lihat sendiri betapa zakar ku menginginkan cipapnya. Bagiku lelaki normal seperti aku kehangatan cipap yang mengemut batang zakarku adalah nikmat yang paling kunantikan.Dan ketika ini zakarku yang menjalar ini mahukan cipap Zurina. Ia mahu menusuk ke dalam lubang hangat itu. Ia mahu menyentuh kelentit Zurina, dan aku tahu cipap Zurina juga mahukan batang pejalku. Itulah hakikatnya. Tanpa hipokrasi, seks adalah pengalaman yang paling membahagiakan.

Ahh, lamunanku sudah jauh membawaku. Kata hatiku sudah tidak dapat membendung kata nafsu shahwatku. Biarpun bilik kakak bersebelahan, aku sudah memutuskan untuk merasai cipap Zurina. Gadis putih langsat ini dengan tahi lalat di sudut bibir atas jauh lebih cantik dari Siti Nurhaliza, meskipun tanpa gincu tebal. Aku merenung Zurina tepat pada matanya dan Zurina tidak mengalah. Matanya jugak tepat merenungku dengan bibir yang sedikit terbuka dan nafas yang panjang membuat dadanya berombak-ombak menahan ghairah.

Kini mata Zurina merenung ke bawah dan singgah pada zakarku yang tegang itu. Sambil memainkan lidahnya di ujung bibir, tangan kanan Zurina merayap pada puting kirinya. Sambil meramas-ramas buah dada saiz 38C itu, jari jemarinya yang runcing itu mengentel hujung puting. Mata Zurina kuyu menahan sedap, sambil lidahnya yang merah jambu sesekali di keluarkan untuk membasahi bibirnya. Kini matanya dipejamkan dan mulutnya yang merah ranum di buka sedikit, menampakkan giginya yang putih teratur. Dalam mulutnya ku lihat lidahnya rakus menjilat lelangit dan lantai dan bibirnya yang aku tahu dia sengaja lakukan untuk memberahikan aku.

Tanpa segan aku mengeluarkan zakarku dari seluar tidur. Terpacak daging pejal dan kepala zakar yang mengembang keras macam singa lapar. Urat-urat di sekeliling zakarku timbul seperti ahli bina-badan dalam aksi yang menjemput pengadil memberi markah yang tinggi. Aku sengaja meneran dan membuat zakarku yang coklat gelap itu semakin tegang dan pejal. Kedua tapak tangan kuletakkan pada daging punggungku dan posisi ku sedikit melengkung, dengan zakar ku keras merenung Zurina.

Mata Zurina tidak berkelip memandang zakarku. Ku lihat tangannya kini semakin rakus meramas kedua belah payudaranya yang segar bugar itu. Mungkin Zurina terpegun dengan alat kelaminku yang sehat dan handsome itu. Aku sendiri tak tahan melihat Zurina bermain sendirian, lalu dengan sengaja akau memegang batang zakarku lalu ku lurutkan berulang-ulang. Ku angkat batang yang pejal itu ke atas bawah dan kuhayunkan kiri ke kanan untuk tontonan Zurina. Dada Zuriana semakin berombak menarik nafas yang dalam.

Pesona mainanku membuat rekahan cipapnya berair dan jelas kelihatan pada seluar arobiknya. Aku terus melancapkan zakarku dengan perlahan-lahan, dan Zurina aku perhatikan sudah tak berdaya berdiri lagi.Kini ia duduk di birai katil dengan kaki yang disilang. Bibirnya sedikit terbuka dan matanya semakin kuyu menahan nafsu yang memuncak. Tahi lalat diujung bibirnya semakin membuat ghairah wajahnya yang sememangnya seksi itu.

Dengan satu isyarat tangan, aku dijemput untuk merapatkan batang zakar ke wajahnya. Kini tangan Zurina mengambil alih tugas melancap batang zakarku yang hanya tiga atau empat inci dari bibirnya. Pada mulanya Zurina memegang agak kuat zakarku, bagai nak tercekik rasanya. Tapi setelah sedikit tunjuk ajar dariku kini Zurina membelai zakarku dengan tempo yang amat menyeronokkan. Zurina melancap batang zakarku sambil merenung tepat kepala zakarku yang kembang bak cendawan butang dan setiap kali kepala zakarku hampir mencecah bibirnya yang ranum dia mengembalikanku pada posisi asal. Lima atau enam inci dari wajahnya.

Sepuluh minit zakarku didera oleh kemanisan permaianan hadas siswazah kedoktoran tahun tiga ini. Tanganku hanya mampu membelai rambut perang ikal mayang Zurina yang paras bahu itu . Dari pandangan sisi atas, jelas kulihat lurah dada sampai ke pusat Zurina yang putih gebu. Lelehan peluh Zurina bertakung di situ. Mungkin peluh arobik yang bercampur dengan peluh birahi maka baju senamannya agak basah.

Tiba-tiba kulihat lidah Zurina yang merah jambu itu keluar menjalar seolah ingin mencapai kepala zakarku yang kini cuma tiga inci dari wajahnya. Aku menolak ke depan tetapi Zurina menolak pelvisku dan mengembalikan posisiku semula. Sambil itu lidah Zurina yang agak panjang itu terus mengacah kepala zakarku. Tangan Zurina semakin laju melancap zakarku. Tempo halajunya membuat airmaniku berkumpul lebat di pangkal buah zakarku. Zurina meramas-ramas buahku sambil sebelah tangan semakin laju membelai daging pejal yang tegang itu.

Tiba-tiba aku rasakan satu jari Zurina cuba melepasi lubang duburku. Aku tidak hiraukan kerana terlalu steam. Kubiarkan saja jari telunjuk Zurina menjunam ke dalam lubang duburku. Rasa kegelian yang tak pernah ku alami telah berjaya diterokai oleh bakal dokter ini. Jari Zurina mencari sesuatu dalam duburku. Tiba-tiba ia menyentuh suatu bahagian yang membuat seluruh tubuhku bagaikan di elektrik,… Segenap inci tubuh merasakan bagai dipanah petir, kepalaku ringan dan aku menarik satu nafas panjang untuk suatu pengalaman yang takkan kulupakan sampai akhir hayatku…zakarku tegang bagaikan nak meletup!!!

Aku dapat merasakan urat mani ku timbul dipenuhi cecair..Kelazatan yang amat sangat tak dapat kubendung lagi pabila jari Zurina terus menguit suis rahsia…dan airmaniku yang kusimpan untuk pusingan terakhir tidak bisa lagi kutahankan…dengan satu teran yang kuat aku menyemburkan airmani ku yang pekat dan terus terpancut ke muka Zurina. Mulutnya di buka luas untuk menadah siraman airmani dari zakarku yang terus memancutkan isinya hingga titisan terakhir.

Lidah Zurina liar menangkap setiap titik air zakarku yang turun dari bibirnya. Aku terus memancutkan airmani yang sudah dua minggu tidak dipancutkan keluar. Airmaniku singgah di seluruh wajah Zurina dan dia bagaikan tak menghiraukannya. Malah Zurina terus mengurut urat zakar untuk mengeluarkan setiap titik air zakarku. Seolah-olah Zurina menghargainya bagaikan emas permata selayaknya. Meskipun begitu lidah Zurina langsung tidak menyentuh zakarku. Dia mengaut lelehan airku dengan jarinya dan mengulum dan menghisap sehingga licin. Betapa aku harapkan Zurina dapat mengulum kepala zakarku yang begitu mengharapkan sentuhannya. Namun Zurina begitu teguh tidak membenarkan zakarku menyentuh bibirnya yang ranum itu.

Kini tangannya meramas-ramas batang zakar ku yang mula kendur. Mungkin kempunan kerana tidak dapat oral sex dari Zurina. Bagaimanapun kupujuk hatiku untuk bersabar menantikan babak-babak yang mendatang. Pengalaman mengajarku untuk tidak terlalu gelojoh dalam melayan shahwat kaum perempuan. Zurina memberi isyarat supaya aku duduk di sisinya. Paha kami bersentuhan dan aku rasakan kehangatan darah muda yang mengalir dari tubuh Zurina. Sekarang baru jelas dapat kulihat betapa halus kulit Zurina. Kakinya yang sejak tadi disilangkannya kini di buka dan semakin merapat pada pahaku. Tangan Zurina masih meramas zakarku yang separuh tegang, sesekali dia mengenggam kepala zakar sambil sebelah tangan lagi mengurut dadaku dengan manjanya.

Kami begini selama sepuluh minit, dan sewaktu zakarku hampir layu tiba-tiba Zurina berdiri di depan ku. Perutnya tepat di mukaku dan dapat kulihat pakaian arobiknya sudah lenjun basah di bahagian pusat. Sedikit ke bawah kulihat bahagian cipap pun begitu juga, tapi lelehan air pekat nyata membuat Zurina kurang selesa. Kedua tangan Zurina mencapai bahagian atas pakaian senaman dan dengan sekali lurut Zurina melondehkan baju arobiknya ke paras pinggang. Buah dada yang solid itu terbuai kiri kanan dengan putting coklat terpacak keras. Biji mataku tak pernah melihat tubuh perempuan yang begini cantik.

Zurina kemudian berundur dua langkah dariku dan sambil membelakangiku melurut habis pakaian arobiknya sambil membongkok. Dengan selambanya dia membiarkan aku memandang lama pantat dan cipap dalam posisi tersebut. Aku rasa Zurina sudah lama tak bercukur kerana bulu ari dah hampir dua inci panjang !!! Ini membuat aku bertambah steam dan tanpa ku sedari zakarku kembali tegang dengan semangat sekali. Zurina mengoyangkan pinggulnya lalu mencapai tuala untuk ke bilik mandi. Dengan seyum penuh erti dia mengajak aku untuk turut serta.

Tiba-tiba satu ketukan terdengar dari belakang pintu. Kakak memanggil Zurina untuk turun sarapan. Kemudian kami dengar suara kakak memanggilku untuk turun bersarapan juga. Zurina dan aku berpandangan. Kami sama-sama terseyum dan mengerti bahawa babak seterusnya terpaksa ditunda ke suatu waktu yang belum ditetapkan. Zurina memberi ciuman manja di bibirku sambil sebelah tangannya meramas batang ku yang pejal. Aku pun meminta diri untuk pulang ke kamarku sambil memberi ciuman pada dahi Zurina .

Selesai mandi dan mengenakan pakaian, aku terus ke tingkat bawah untuk sarapan. Zurina dan kakak sudah siap menanti aku. Kakak membebel kerana aku lambat turun. Aku mengerling arah Zurina, dia tersenyum malu dan tunduk. Mungkin Zurina faham situasiku, kerana tak dapat cipapnya, aku terpaksa melancap sewaktu mandi untuk meredakan ketegangan yang ku alami !!!

Aku mengambil tempat di sebelah Zurina. Dia sempat meletakkan tangan kanannya pada pahaku sewaktu tengah sarapan. Bila kakak tak perasan, Zurina dengan nakal meramas bagian depan jeans aku. Apa lagi, zakarku pun mula lah….Aku membalasnya dengan menyentuh kaki Zurina di bawah meja. Zurina tersipu-sipu kegelian. Kami sama-sama meraba untuk memanaskan 'kenangan' pagi tadi.

Kakak mengajak aku menemaninya ke KL untuk membeli barangan dapur. Aku bagi alasan bahawa ada kenalan dari Pahang akan menemuiku tengahari nanti. Sebenarnya aku rasa agak letih setelah senaman pagi dengan Zurina dan mood aku cuma mahu menghabiskan hari Ahad ini dengan tidur dan bersantai. Setelah sarapan aku keluar ke kedai mamak untuk membeli rokok. Sewaktu aku pulang aku nampak kereta kakak sudah meluncur keluar.

Kerana tidak ada apa nak buat aku pun menonton TV3 rancangan musik video. Mungkin kerana keletihan aku terus tertidur di sofa. Agak lama juga aku tertidur sehinggalah aku terasa ada sesuatu merayap pada dadaku. Tanpa kusedari rupanya Zurina berada di sisiku, kepalanya tersandar di dadaku sambil duduk di lantai menonton TV. Aku pura-pura lena kerana dari posisiku jelas kelihatan buah dada Zurina menonjol pada baju kemeja yang ketat. Dari paras pinggang ke bawah dapat kulihat kaki Zurina yang telanjang, mungkin dia memakai seluar pendek pikirku.

Tapi bila kuperhatikan sekali lagi, Zurina sebenarnya cuma memakai seluar dalam nipis berwarna biru air. Degup jantungku makin kencang, dengan keberanian anak dara ini. Sambil menonton TV tangan Zurina merayap di pahaku. Ini membuatkan zakarku menjadi keras dan membonjol di depan seluar jeans aku. Mungkin Zurina perasan perbuatannya menaikkan nafsu jantanku. Tangan Zurina makin lama makin naik ke atas dan akhirnya hinggap pada batang zakarku yang sudah penuh dengan darah panas. Lama jugak Zurina meramas-ramas zakarku yang tersembunyi dalam seluar jeans. Kemudian dengan hati-hati, Zurina menanggalkan seluarku dan tinggallah batang zakarku terpacak seperti bendera.

Aku masih merapatkan mataku, mungkin kerana terlalu sedap dengan perlakuan Zurina terhadap batang tubuhku. Lelaki mana yang tak merelakan seorang perempuan cantik seperti Zurina buat macam tu pada dirinya. Mungkin lelaki homoseks, gay atau mak nyah. Tapi bagiku tidak ada kesedapan yang lebih hebat dari melakukan hubungan seks dengan seorang perempuan yang tengah hangat bergelora dengan nafsu. Sekalipun perempuan itu kurang cantik atau seksi, apa yang penting ialah layanan mereka terhadap batang zakarku.

Dan yang melayan batang zakar adalah cipap yang sedia untuk bermain. Bukan cipap yang jual mahal atau ragu-ragu dalam memainkan peranan cipap untuk membahagiakan dan memuaskan zakar lelaki dan, pada masa yang sama memuaskan cipap yang dahagan airmani lelaki tulen seperti diriku ini. Tak guna perempuan cantik, tapi kalau jahil bermain asmara. Lebih baik melancap sendiri dari berasmara dengan perempuan yang kaku dan malu di atas katil. Buang karen saja!!!

Perlakuan Zurina terhadap batang pejal ku semakin ganas. Gengaman tangannya pada zakarku menjalar ke buah zakar dan kepala zakar. Ulang-ulang Zurina meramas dan melocok batangku hinggakan sengal rasanya. Agaknya Zurina terlalu geram kerana dapat bermain dengan senjata yang se gagah aku punya. Ukur lilitan zakarku agak tebal dan urat-urat yang timbul serta kepala zakar yang sebesar telur ayam kampung bila tegang membuat Zurina semakin rakus. Tiba-tiba Zurina mengalihkan badannya dengan posisi terbalik, kepalanya mengadap kakiku dan aku mengadap punggungnya yang gebu.

Dengan sekali celapak, kaki kanan Zurina melepasi dadaku dan kini lututnya diletakkan sebelah atas bahuku. Aku kenal sangat posisi 69 ini adalah favorite wanita yang gemar seks oral. Dalam posisi ini senang untuk mengulum zakar sambil faraj mereka terdedah untuk dilayani bibir lelaki. Selalunya lelaki yang bermisai atau berjanggut ada kelebihan kerana geselan rambut yang keras pada paha dan luar cipap akan cepat membawa klimaks untuk wanita. Ada juga wanita yang suka menenyehkan cipap mereka dan mengesel kelentit pada janggut yang baru tumbuh.

Kebetulan aku tidak shave sejak hari Sabtu lagi. Bulu dan misaiku agak cepat tumbuh dan kini bulu lembut ini bakal membawa Zurina ke arena seks yang belum pernah dikecapinya sebelum ini. Aku akan ajar Zurina apa erti permainan seks yang sebenarnya. Setiap inci tubuhnya akan ku terokai dengan kerelaan Zurina sendiri. Malah nanti Zurina akan meminta, merayu aku untuk kerap menjimak dirinya. Sudah ada beberapa wanita yang menerima servis ku dan meminta "ulang-tayang" tapi aku keberatan untuk disimpan oleh satu wanita.

Jiwaku yang bebas menginginkan permainan dengan pelbagai wanita. Aku tidak mahu hipokrit dalam hal ini - kerana pengalaman ku telah membawaku ke ranjang tak kurang 50 wanita sejak aku mengenal nikmat seks. Segala bangsa telah kucuba, tetapi cipap perempuan Melayu paling kugemari kerana kehangatannya tak ada tandingan. Cipap Zurina yang kini betul-betul di depan mukaku adalah antara cipap yang paling cantik dengan bulu yang panjang tapi kemas dan harum.

Mungkin Zurina baru shampoo bulu cipapnya setelah episode kami pagi tadi.
Lebih cantik dari cipap Suzy, sekretari Cina di tempat kerjaku yang menjadi tumpuan lelaki di pejabatku. Aku ternampak cipap Suzy, kerana waktu dia pulang dari bilikair dia sengaja duduk celapak di mejaku, kononnya menacari fail dari bawah mejaku, kakinya sengaja dikangkang luas untuk mempamerkan cipapnya padaku. Suzy bakal menjadi teman seks aku, tapi pada saat ini aku akan melayani kehendak Zurina sepuas-puasnya.

Geselan bulu janggut ku pada paha Zurina membuat dia menggeliat menahan sedap. Mmmhhh…kudengar suara Zurina menahan sedap. Panties nipis Zurina kini basah dengan air mazinya dan membuat alur dan bulu cipapnya jelas kelihatan. Aku terus mencapai butang kemeja Zurina, dan setelah semua butang berjaya ku tanggalkan, terlondehlah tetek Zurina . Putingnya yang keras menyentuh perutku, membuat batangku semakin ganas……Aku tak membuang masa lalu bibirku mencari pelepah buntutnya yang halus dan pejal itu.

Bila hembusan nafasku singgah di punggung Zurina, kulit di sekelilingnya kelihatan meremang dengan bintik-bintik roma yang terangsang oleh kehangatan nafas jantan. Aku mengigit geram daging punggung Zurina, sambil itu lidahku sengaja kupanjangkan dan menjilat celah dua kelopak faraj Zurina. Oooohhh…ahhh..rengekan kecil keluar dari mulut Zurina. Cipap Zurina yang kini basah oleh air mazi yang mula meleleh di celah pahanya memberi petanda yang aku semakin hampir untuk merendam zakarku di dalamnya. Pabila aku menyelak panties nipis jelas kelihatan cipap Zurina tercungap-cungap bagaikan menjemputku untuk terus menjilat bibir faraj siswazah kedoktoran ini. Dengan segala kepakaranku, sengaja aku lengahkan lidahku dai menyentuh biji kelentit Zurina yang agak panjang dan kini keras terselit di pelepah cipap gebu itu.

Sebagaimana Zurina "mendera" zakarku pagi tadi, bila dia enggan menyentuh bibirnya pada zakarku …Kini giliran aku pula untuk tidak menyentuh kelentit Zurina dengan lidahku yang panjang. Meskipun aku sangat menginginkannya, tapi ego lelaki ku bertekad untuk memaksa Zurina merayuku untuk menjilat kelentitnya. Kerana tak tertahan Zurina menghempas tundunnya ke mulutku, sambil cuba merapatkan biji mutiaranya ke lidahku. Aku terus mengelak dan menjadikan duburnya sasaran jari telunjukku. Lelehan dari cipap Zurina yang semakin banyak kujadikan pelincir..ku sapukan lendir itu pada jari telunjukku dan perlahan-lahan ku sapukan juga pada pembukaan dubur Zurina.

Dia tersentak bila aku melakukan itu, mungkin ini kali pertama lubang duburnya diusik sebegitu rupa. Tangan kanannya seolah menolak-nolak jari telunjukku, tapi pada masa yang sama memegang dan memberi tunjukajar padaku. Aku tahu dia mula merasa kenikmatan pada pembukaan duburnya, kerana kemutan halus yang berturut-turut menyambut jariku setiap kali aku masukkan satu inci ke dalam. Dengan lebih berani lagi, aku menyapukan lendir cipap Zurina pada ibu jariku dan memindahkan ia pada jari telunjuk. Kini sudah hampir tigasuku jari telunjukku terbenam ke dalam lurah yang penuh rahsia itu. Aku menyorong tarik jariku dalam dubur Zurina dan kini mendapat respon yang merangsangkan darinya.

Zurina turut menghayunkan pinggulnya bertentangan dengan pergerakan jariku, memudahkan kerjaku memasukkan seluruh jari ke dalamnya….mmhh…ahhhh awwww….Zurina mengerang halus menahan sedap tusukan demi tusukan ke dalam lubang belakangnya. Buah dadanya yang tergantung turut berlaga-laga dan putingnya yang keras sesekali menyentuh batang zakarku yang kini tidak lagi mendapat perhatian Zurina. Dia terlalu sibuk dengan nikmat yang dia rasai pada duburnya sehinggakan batang zakarku telah dilupakannya!!!

Oh yess..yess..suara halus Zurina kedengaran merelakan perlakuanku 100%. Kemutan Zurina menjadi lebih kerap pabila ibujariku menyentuh keliling bibir dalam farajnya…labia minora nya yang kini merah dan kembang seperti kelopak anggerik berkita disaluti lendir berahi. Aku mengesel ibujari pada pelepah yang licin itu dan ku urut atas bawah tapi tidak mengenai biji kelentit Zurina. Kini hanya panties nipis yang memisahkan aku dari pandangan sepenuhnya. Panties yang basah lenjun itu cuba ku lurutkan ke bawah tapi tangan kanan Zurina lebih pantas….krappp…Zurina meragut koyak pantiesnya dan membalingnya ke bawah sofa….aksi rakus Zurina membuat aku senyum dan nun di bawah sana…zakarku semakin keras dan pejal menantikan gilirannya……kepala zakarku kembang kuncup bak singa kepanasan yang ingin berendam dalam lubuk betina jinak ini….

0 comments:

Post a Comment

Labels

3gp (1) A +++ (17) abang sam (1) Abg (60) abg bandung (4) abg bugil (5) abg smu (3) abg smu jakarta (2) adek cewek yang sexy (1) adik dapat (1) adik iparku (1) adik iparku 2 (1) adik kelasku (1) aida dato’s 2nd wife (1) akak (1) aku dan ana (1) aku dan... (1) aku dan...II (1) aku main jubur (1) alat bantu seks (1) amoi malang (1) amoi saloon paka (1) anak cina (1) anak dara remajaku (1) anak guru SMAku (1) Anak SMK (1) Animal Sex (1) anjingku (1) arthur (16) Artis (2) Artis Seksi (7) asian show (1) auntie jee (1) aura kasih (1) awek indon (1) azlan sayangku (1) baby manja (1) Baby-Sister (1) bahasa indonesia (16) balas dendam (1) bapa mertuaku 1 (1) bapa mertuaku 2 (1) bapa tiri (1) batang beasr (1) bdsm (31) benih bapa mertua (1) bercinta dengan mbak (1) bercinta dengan pembantu (6) berita hangat (1) berkongsi suami (1) berniaga sambil berlakon (1) bersama mak cik (1) bersetubuh dengan ibu kandung (1) berzina dengan adik ipar (1) bidadariku (1) bini kawan kemaruk seks (1) bini muda anak satu (1) bini muda ayah (1) bini orang (1) birahi pembantu (1) bohsia (1) bondage (18) brondong (1) budak benggali (1) budak jantan (1) calon mertua binal (1) cara ngajak pembantu ML (1) carasex (6) cerita abg smu (2) cerita babu (3) cerita binal (1) cerita birahi (1) cerita bogel (4) cerita daun muda (4) cerita dewasa (3) cerita dewasa abg (2) cerita dewasa janda (6) cerita gadis (5) cerita hangat (285) cerita hangat;gay stories (1) cerita hot (4) cerita istri (1) cerita istri selingkuh (6) cerita janda (5) cerita janda kembang (1) cerita jorok (8) cerita jorok pembantu (2) cerita kekasih (3) cerita keperawananku (1) cerita kontol (3) Cerita lepas (8) cerita lonte (4) cerita lucah (4) cerita malam pertama (1) cerita memek (6) cerita memek X (1) cerita ngentot (4) Cerita NGEWE (9) Cerita NGEWE Janda (2) Cerita NGEWE Mertua (1) Cerita NGEWE Pembantu (1) Cerita NGEWE Rame Rame (2) Cerita NGEWE Selingkuh (3) Cerita NGEWE Tante (7) Cerita NGEWE Tukar Pasangan (4) cerita nikah (3) cerita nikmat (3) cerita pacar (2) cerita pacaran (3) Cerita panas (29) cerita pelacur (3) cerita pembantu (5) cerita penis (4) cerita perek (5) cerita porn (4) cerita porno (6) cerita porno X (1) cerita psk (3) cerita romantis (3) cerita sahabat (4) cerita saru (5) cerita saru 17 tahun (4) cerita saru X (1) cerita sedarah (1) cerita seks (28) cerita seks daun muda (3) cerita seks dengan anak smu (9) cerita seks dewasa (1) cerita seks ibu (2) cerita seks janda (2) cerita seks janda kembang (1) cerita seks mahasiswa (5) cerita seks melayu (37) cerita seks pembantu (4) cerita seks setengah baya (1) cerita seks tante girang (7) cerita seksi (4) cerita seksual (3) cerita seksual X (1) cerita selangkangan (1) cerita sensual (3) cerita sensual X (1) cerita seru (17) cerita seru 17 tahun (4) cerita setengah baya (2) cerita sex (300) cerita sex 17thn (14) cerita sex dengan tante (14) Cerita sex hot (55) Cerita sex keren (44) Cerita Sex Online (11) Cerita sex panas (23) cerita sex pramuka siaga (1) Cerita Sex Terbaru 2013 (1) cerita sex umum (3) cerita tante (1) cerita tante binal (1) cerita tante girang dengan brondong (1) cerita tentang janda (5) cerita terbaru (14) cerita wts (3) cerita-panas (9) Cerita-panas-Tante (5) ceriti sex (2) cerken3 (12) cerken3a (7) cerken3b (5) cerpen (6) certa memek (3) cewek (1) cewek abg (4) cewek bandung (2) cewek cantik (4) cewek hamil bugil (1) cewek jakarta (2) cewek part time (1) Cewek Seksi (21) cewek sma (1) chating sex (1) ciciku sayang (1) cikgu azarina (1) cikgu dan anakku (1) cikgu miraku sayang (1) cikgu nicky (1) cikgu norasyikin (1) cikgu pelatih beraksi dengan manja (1) cikgu suraya (1) cikgu tuisyen (1) cikgu zaharah (1) cikgu zainab (1) cina comel (1) cinta alam maya (1) cipap lendir awekku (1) code geass (2) comic (41) cuba cuba main kena janda (1) dahaga (1) dalam office dengan nik (1) dapat pantat brunei (1) dara adik tiriku (1) Daun Muda (1) devilz (10) DI bawah umur (12) di perkosa 4 cewek (1) di perkosa teman sendiri (1) di rogol lelaki bangla (1) di villa tante (1) diana shah alam (1) dilanyak di pagi raya (1) dirogol awek UK (1) doggy style (1) Dosen (1) dosen genit (1) dosen tante girang (1) Download Cerita sex (3) Download-3gp (1) Dukun Seks (1) dynasty warriors (3) enaknya memek tmaam tiri (2) enaknya tante girang (1) english (14) Facebook Girls (12) fan fiction (1) fanfiction (14) fantasi yang terjadi (1) Fetish (10) Fiksi (2) Film-Blue (1) first date tips (1) fizaku sayang (1) forced feminization (6) foto bispak (2) foto bugil (1) foto gadis (1) foto istri bugil (3) foto istri bugil X (1) foto janda (3) foto janda muda (2) foto memek (3) foto pelacur (3) foto pembantu bugil (2) foto pembantu diperkosa (2) foto pembantu telanjang (2) foto perek (1) foto perek jakarta (2) foto tante girang (1) foto telanjang (1) Foto-Model (1) Fotografi-dan-model (1) free live bedroom (1) fucking su zina (1) g spot (1) gadis (3) gadis bandung (5) gadis bandung bugil (4) gadis bawah umur (1) gadis sunti pt. 1 (1) gadis sunti pt. 2 (1) geng rompak rogol (1) gila batang (1) Guru (2) hadiah perkahwinananku (1) haus sex (2) hidup berzina bersama bapak (1) hidup berzina bersama bapak 2 (1) hikmah takrabul zina (1) hilang keperawanan (1) hotel indah (1) humor (1) ibu berjilbab nakal (1) ibu dosen teman seks (1) ibu guru (1) ibu guru kesepian (1) ibu hamil (1) ibu tetty (1) Imut (11) iqmar di setubuh bapak mertua (1) isteri tukang kebun (1) isteri yang kesepian (1) istri muda bugil (2) istri muda bugil X (1) istri nakal (1) istri orang (3) istri pak guru (1) istri selingkuh (4) istri selingkuh X (1) istri telanjang (2) istri telanjang X (1) istri teman genit (1) istri teman menggoda (1) istri tetangga (1) istri tetanggaku (1) istri-istri kami (1) Janda (2) janda binal (1) janda bispak (2) janda bugil (3) janda cantik (2) janda dengan memek berdenyut (1) janda desa (1) janda diperkosa (1) janda gatal (1) janda hot (1) janda muda (2) janda seksi (3) janda stw (1) janda telanjang (3) jiran sebelah (1) jiran yang gersang (1) kak hanim 1 (1) kak mun (1) kak ngah (1) kakak iparku yang gatal (1) kakak juga dapat (1) kama sutra (1) Kama Sutra Versi Terbaru (1) kamasutra (2) Kampus (1) Karya Ara456 (1) Karya Chad (6) Karya Dina Nakal (7) Karya Diny Yusvita (3) Karya Dr. H (3) Karya Harry Potter (1) Karya Joeanchoexs (3) Karya Naga Langit (2) Karya Ninja Gaijin (2) Karya Pengarang Lain (54) Karya Raito Yagami (1) Karya Yohana (1) karyawan (1) karyawansex.bercinta di hotel (1) kegadisan hilang (1) kehebatanmu ayu (1) kehebatanmu ayu II (1) kehebatanmu ayu III (1) kekasihku raja (1) kelentit (2) kenangan bersama hanidah (1) kenangan di maktab perguruan (1) kenangan lalu (1) kenikmatan pertama (1) keperawananku (1) Kerabat dekat (16) kisah budak dayak (1) kisah bugil (1) kisah daun muda (3) kisah dewasa (5) kisah ewasa (1) kisah suami isteri (1) kisah tante girang (1) kisah telanjang (1) klimaks (1) kolaborasi (1) koleksi 3gp (3) konekku (1) kontol (1) late classroom (1) Leah Dizon Pose (1) Lesbian (8) lingerie (1) maam tiriku tante girang (1) madu yang dahaga (2) Mahasiswa (1) Mahasiswi (1) main dengan budak (1) mak cik maznah (1) malam pertama (1) malam pertama ngan dibah (1) mama temanku binal (1) mama tiriku binal (1) mbak cantik (1) mbak tukang lulur (1) melayan boss lelaki korea (1) melayan isteri boss (1) membuat wanita terangsang. gaya seks (1) memek (2) memek gadis (2) memek ibu (2) memek ibu kos (2) memek janda (2) memek merah (2) memek pembantu (1) memek tante (3) memek tante cantik (3) memek tante girang (1) mencemari pantat nora (1) menikmati tubuh ratna (1) merogol arina (1) mertua genit (1) milah....tujuh belas tahun (1) miss campo in action (1) MISS V (3) miyabi (2) ml ama ibu mertua (1) Model Seksi (11) mulut vagina (1) muridku suamiku (1) nafsu (2) nancy dan rina (1) nani gadis kampung (1) ngentot (5) ngentot abg (2) ngentot abg smu (2) ngentot cewek abg (4) ngentot cewek hamil (1) ngentot cewek smu (2) ngentot dengan pembantu (1) ngentot ibu menyusui (1) ngentot janda (1) ngentot janda tua (1) ngentot mama (3) ngentot mama tiri (1) ngentot mbak-mbak (2) ngentot mertua (1) ngentot pembantu (3) ngentot saudara (1) ngentot sma (1) ngentot smu (2) ngentot suster (1) ngentot suster cantik (1) ngentot tante (2) ngentot tante girang (3) ngentot tante girang kaya (1) ngentot tante muda (2) Ngentot-Perawat (3) ngeseks dengan mama tiri (1) ngetot adik (1) ngetot kakak (1) Nightmare Sidestory (1) nostalgia gila (1) nurdiyana (1) obat kuat (1) obat kuat lelaki (1) Operator (1) orang asli menikmati tubuhku (1) original (16) pacarku selingkuh (1) pak dollah (1) pak salleh (1) Party Sex Villa (1) pasangan mesum (1) payudara (2) pelacur abg (3) pelacur bandung (1) pelacur jakarta (1) pelacur jalang (3) pelacur tante (3) pelampiansan sex online (2) pelampiasan sex (4) Pemaksaan (6) Pembantu (16) pembantu bahenol (1) pembantu bispak (1) pembantu bugil (3) pembantu diperkosa (1) pembantu makmal (1) pembantu sexi (1) pembantu telanjang (3) Pemerkosaan (49) pengalaman sex (81) peniaga pasar malam (1) Penyiksaan (34) Perawan (42) Perawat (3) Perbudakan (16) perek bandung (1) perek jakarta (1) Perselingkuhan (42) pesta seks (1) Pesta Sex (44) phone sex (1) Pijat payudara (1) Posisi-Sex (2) psk bugil (3) psk telanjang (3) rahsia puan dewi (1) rela hati (1) sedap (11) Sedarah (22) seks (5) seks degan mama (1) seks dengan tetangga (2) Seks di Villa (1) seks jilbab (1) seks kos (1) seks pembantu (2) Seks-Adik-Kakak (1) Seks-Foto-Model (1) selangkangan (2) selangkangan gadis (2) Selebriti News (1) selingkuh (8) selingkuh dengan istri teman (1) selingkuh dengan karyawan (1) selingkuh X (1) semalam bersama pelajarku (1) Sepupu (1) Setengah Baya (6) sex (1) sex dengan ibu guru (1) sex dengan istri orang (3) sex dengan kakak ipar (1) sex dengan tante fitnes (2) sex email (1) Sex Party (1) sex tips (1) sex tool (1) Sexy Dancer (2) Sexy Girls (16) Sexy Houskeeper (1) Sexy Info (6) simpanan ayah tiri (1) sissy maid slave (6) SMU (4) soul calibur (4) SPG Seksi (2) street fighter (1) suami lugu (1) suami sayang (1) suami selingkuh (2) suamiku sayang (1) sue bini orang (1) suikoden 2 (4) Supermarket (1) surina part 1 (1) Suster (3) suster cantik (1) suster cantikku (1) Tante (7) Tante - Tante (21) tante asih (1) tante baik nafsu (1) tante binal (3) tante cantik (1) tante cari brondong (1) tante dosen (1) tante fitness (4) tante gatel (3) tante gaya doggy (1) tante genit (1) Tante Girang (5) tante girang baik (1) tante girang bugil (1) tante girang cantik (1) tante girang cari abg (1) tante girang cari brondong (2) tante girang hot (1) tante girang kaya (1) tante girang merangsang (1) tante girang nafsu (1) tante girang puas (1) tante hot (1) tante jalang (3) tante jilbab genit (1) tante kesepian (8) tante ku aku entot (1) tante ku buas (1) tante manja (1) Tante mau tukar pasangan (1) tante mia (1) tante nakal (1) tante ndut (1) tante ngentot (1) tante pelacur (3) tante sari (1) tante seks (1) tante tetty (1) tante wangi (1) tante-tante (20) tantenal (1) tempek tante (3) terapi seks (1) terbaru (10) Tetangga (1) tetangga idaman (1) tetangga tante girang (1) tetanggaku binal (1) thalha murid tuition (1) Tia (9) tiga saluran perawan (1) tips kamasutra (1) tips kencan pertama (1) tips seks (15) Tips-Seks (3) toket (1) Toket Gede (27) Travic Sex (2) trik mendapatkan tante girang (1) trik perempuan (1) trik seks (1) tuanku din (1) tukang lulur (1) Tukar Pasangan (23) umum (87) Unik (29) vagina (1) vagina tante (1) via (1) video 3gp (5) video kamasutra (1) video sex (6) Video-Blue-Film (1) wanita setengah baya (1) Waria (5) Women tips (1) Womens Tips (1) yana dan arai (1) yati (2) yaya gadis bawah umur (1) yuni (2) zakar besar ke? (1) zura (1) zurina (1)
Powered by Blogger.